Murphys lag!!

Murphys lag har verkligen bevisat sin existens den sista tiden! Murphys lag innebär att allt som kan gå fel, kommer att gå fel!


Bevis 1: Tror ni inte det har varit en helt underbar helg med 30 grader varmt och till och med så att man kan bada? Vad är det för fel med det undrar ni? Jo, jag har på grund av den förbannade operationen badförbud i en månad!! Jäkligt kul!

Bevis 2: Ellos har rea nu när jag ska in och köpa lite sommarkläder som shorts och sånt (äger inte ett enda par shorts som passar mig längre.) Så jag går in, överlycklig över att det är ett jättebra reapris på just de shortsmodellerna jag vill ha. Då visar det sig att just de där shortsmodellerna antingen är SLUT I LAGRET, eller så finns inte min storlek kvar. Jäklar! Som tur var hittade jag ännu billigare shorts på H&M så jag klagar inte  ;)

Bevis 3: Åkte till sjukhuset för att bli frisk och på grund av operationen har jag nu ännu mer blodbrist på grund av att jag förlorade en massa blod. Mina ådror är förtorkade på grund av att jag ätit dåligt så när sköterskorna skulle ta blodprov fick de inget blod och stack mig massa gånger istället vilket resulterat i stora blåmärken typ överallt! Ser sjukare ut nu än när jag åkte in!


Men nu ska jag vara positiv! De säger att det ska regna under veckan som kommer nu. Det kan bara leda till positiva saker! Antingen är det skit samma att det regnar för jag ska ändå jobba hela veckan. Eller så kommer murphys lag slå till igen och göra så att det är underbart soligt, bara för att jag ska missa det. Men det gör inget för det är ändå härligt att solen skiner, även om jag jobbar. :)


Kommentarer
Postat av: Selma

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 11:45:51
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Jenny

Tack så jättemycket! :D Vad glad jag blev nu! Hoppas jag kan fortsätta att hålla dig nöjd. :)

2011-07-11 @ 14:38:14
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...