Fråga till er!

Jag är så sugen på att tatuera mig igen! Har ju bara två stycken än så länge och nu var det ett antal år sen den senaste. Jag vet några tatueringar jag vill ha men inte vart jag ska ha dem. Sen ahr vi problem nummer 2 och det är där jag behöver er hjälp.

Jag är jättesugen på att tatuera mig bakom öronen. Gärna bakom båda. Men inga av de tattoo-designer jag vill ha passar bakom örat. Jag tycker det är snyggt med stjärnor bakom örat men eftersom min ena tatuering består av stjärnor och min andra tatuering är det japanska tecknet för stjärna så blir det lite för mycket av det goda så att säga. Så vad ska jag tatuera bakom örat?!?!

bahind the ear


Det här är vad jag vet att jag INTE vill ha:

*Stjärnor, hur snyggt det än är
*Blommor och söta motiv är inte riktigt min grej.
*G-klavar eller noter, eftersom min bror har en g-klav bakom sitt ena öra och det skulle bli lite för mycket härmapa.
*En räv, tro mig jag har redan fått det tipset ett antal gånger. "en räv bakom örat!"
* Något stort som syns jätteväl. Tatueringen ska liksom döljas av örat.


Så snälla hjälp mig. Kommentera gärna med era svar, eller skicka mail med en bild eller något. Kan även skicka länk.

Kan tyvärr inte erbjuda något speciellt för den som har bästa idén mer än en länkning i min blogg & en stor portion av tacksamhet från min sida.

Tack på förhand!!


Kommentarer
Postat av: Jolene

En kompis till mig har en orm bakom sitt öra. Kan vara en idé om man tycker om såna djur. :)

2011-07-14 @ 16:33:00
Postat av: Jenny

Fin idé :) Du råkar inte ha någon bild på hur det ser ut?

2011-07-15 @ 03:24:49
URL: http://paraworld.blogg.se/
Postat av: KattaStrofen

Du borde ha något djur-relaterat gumman. Hundtassar eller något. Kramar på dig!

2011-07-22 @ 23:47:04
URL: http://hestia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...