Den som väntar på något gott...

Det här måste vara den längsta veckan i mannaminne! Det är bara onsdag!! Tredje dagen in på denna jobbiga vecka. Det känns som att det gått minst två veckor bara för att jag jobbat tolv timmar varje natt och för att jag går och längtar efter min älskling. Och igår hade jag absolut ingenting att göra på jobbet de sista 6 timmarna. Då går inte tiden mycket fortare kan jag lova...

longest week ever


Sen känns det såklart som att det gått längre tid än det har eftersom jag och Jonne inte fick någon tid alls tillsammans förra veckan heller så det är egentligen två veckor som vi knappt kunnat prata med varandra ens en gång. Och på lördag förmiddag drar jag med Jonne, Ia och Philip till Kolmården, vilket jag också längtar till!

Det är ju som de säger: Den som väntar på något gott....

väntar ALLTID för länge!!!


Kommentarer
Postat av: Katta

Det finns ju tyvärr alltid något att vänta på också. Men gumman, halva veckan har ju gått iallafall. :) Puss på dig!

2011-07-13 @ 17:39:05
URL: http://hestia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo, nu har den det, men jag har inte en aning om ifall Jonne kommer torsdag kväll eller fredag eftermiddag eller någonting. Så jag vet inte ens hur länge jag ska vänta xD Pössar!

2011-07-14 @ 02:06:41
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...