Aldrig får man vara nöjd... :(

Det känns som att hjärtat slitits ut ur bröstet på mig två gånger!! Först såg jag fram emot Ungern men som ni läst om tidigare så blir ju inte det av. Nu blir tydligen inte våran Eurotrip av heller! David hade tydligen inte kollat efter innan vi började planera för han får inte den rabatt som han trodde han skulle få, vilket innebär att hotellkostnaderna dubblades helt plötsligt. Och Lobby kollade sin ekonomi en gång till och, hör och häpna, han har helt plötsligt inte råd. Något han borde kunnat räkna ut från början!

Jag är så besviken.... Det känns lite som att det alltid blir så här så fort någon annan ska vara med i planeringen. Men.... Jonne vill inte slösa bort sin present och såg hur ledsen jag blev eftersom jag såg fram emot, inte bara resan, utan att få träffa min farsa. 

Så nu funderar vi därför på en resa till England, bara han och jag, i en vecka. Jag har inte satt mina förhoppningar särskilt högt den här gången. Vi får helt enkelt se om det blir så. Tills dess har jag ju iallafall en resa till Turkiet att se fram emot! :) 

Kommentarer
Postat av: Dumlekolan

Men usch vad trist när det blir så :( jag har också ett gäng vänner som är likadana. Man kan aldrig planera något med dem för det ändrar sig alltid i sista stund. hoppas du får jättekul i turkiet iallafall. vart i turkiet ska du? jag ska till turkiet om en vecka och ska vara 2 veckor i alanya.

2011-07-07 @ 20:39:33
Postat av: Jenny

Finns ju roligare saker att göra än att planera resor eller fester eller vad som helst som aldrig blir av, framförallt när det alltid är samma personer som drar sig ur. Men men, Turkiet kommer nog bli underbart! Jag ska till Side. :) Hoppas du också får det underbart i Alanya.

2011-07-08 @ 05:23:06
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...