Årsresumé! Del 2

Ja då fortsätter jag redogöra för 2010. Har märkt nu när jag resumerat året att jag varit tokigt dålig på att uppdatera bloggen med allt detta! Mitt nyårslöfte borde varit att ägna mer tid åt bloggen... :/

Augusti

Började månaden i England tillsammans med brorsan och Apell. Åkte samma dag som min kära J kom hem från Turkiet så det var två veckor vi inte såg varandra i stort sett. Men jag hade kul i England! Fick ju träffa min far, vi söp och festade som galningar och åt världens godaste mat på T.G.I. Fridays i London, två ggr. Och köpte massor av film. :D Men i augusti hade vi ytterligare en flytt. Philip drog till Göteborg för att plugga till kändis! Eller något sådant iallafall. Jag och J var och hälsade på honom och drog med honom till Liseberg, även om han var måttligt road av det, förkyld som han var. Stackarn! Avslutade augusti med att festa på Värnamodagarna. Förfest hos Jens, sen ner till stan där det var full rulle konstant! 

September 

Nu började hösten! Hade varit riktigt deprimerande men det var det inte! Åkte ut till Sigges loge på en spelning med Solitude. Det var snorkallt. Runt nollan redan i september. Vi borde kanske förutsett denna vintern egentligen?! Umgicks massor med min J och avslutade månaden med ytterligare en Solitudespelning i Halmstad, på underbara BoB.

Oktober

Jag och J fick plötsligt smak för fiske och åkte iväg och fiskade så fort jag inte jobbade. Dessvärre var vi ju rätt sent ute och det enda som nappade var två små aborrar, den ena på 7 cm och den andra på ynka 5. Vi skonade deras liv och släppte tillbaka dem till sjön igen, och vi hoppas innerligt att de inte blev gäddmat på en gång. I mitten av oktober var jag dessutom på Ninas och Jonas vampyrfest som de hade eftersom även de tänkte dra till Göteborg. Var väldigt trevligt. :)

November


November började lite konstigt. Det saknades saker från både mig och min mamma. Jag förlorade leggings och morsan strumpbyxor. :/ Och det spökade ju en del med ljus som försvann. Vi har fortfarande inte hittat någon förklaring på detta. Sen var jag ju även på Erotikmässa i Klevshult. Att kalla det mässa var verkligen överdrivet från första början, för att inte tala om den erotiska biten som knappast gjorde sig påmind. Annars var November bara kall, snöig och tråkig utöver några släktkalas.

December

December var nog den månad jag var absolut mest aktiv på min blogg. Jag skrev om sömnparalyser, hade en låååååååång intervju med KattaStrofen, hade dåligt samvete och min egen stalker. Jag och Jonne döpte en vilsen älg till Helge men, han blev tydligen påkörd. Min bror åkte in i skivstudion med sitt band och sen var det dags för jul och nyår. For iväg till Dalarna och som jag tidigare skrivit om så var kanske inte julen världens bästa. Men nyår firades med stort mod och glatt humör i Dalarna.

Så med andra ord så slutade jag året precis som jag började det också! I ett litet hus på landet i en håla som ligger utanför ett samhälle som ligger utanför en stad... i Dalarna! Men vad mycket man hunnit med under hela året!

Så vad förväntar jag mig från 2011 då? Tja... vi får se hur saker och ting börjar nysta upp sig nu :) Spelningar kommer det bli, releasefest likaså. Planerar en resa med J, planerar att möjligtvis åka på festival i sommar, resa till Italien i sommar också och så ska jag försöka hålla mitt nyårslöfte med. Vad det är avslöjar jag inte riktigt än! :)

Hoppas ni också kan titta tillbaka på 2010 och vara nöjda med vad ni gjort under året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...