Ny kategori!

Ska starta en ny kategori på bloggen. Ur fotoarkivet! Ska där lägga upp någon galen, snygg, rolig eller konstig bild jag hittar på min dator. Både för att folk ska få lite insikt i vad som hänt i mitt liv, och för att jag ska bli bättre på att lägga in egna foton.

Startar med en bild som läggs upp på begäran av fotoobjektivet själv:

Happy Birthday

Kära Najri som fyllde 22 år. Tyvärr fick hon spendera sin födelsedag under ett grymt arbetspass på 12 timmar, från kl 16:00-04:00. Så jag köpte en dajmtårna till henne som vi dekorerade med ett ljus och som vi sedan avnjöt under lunchrasten. Grattis Najri!


Kommentarer
Postat av: Najjan!

Hahahaha xD snyyyyggt!!!!

2011-02-21 @ 23:34:41
Postat av: Jenny

Haha, du bad faktiskt om det. :D Jag har värre bilder än så kan jag säga xD

2011-02-22 @ 01:05:41
URL: http://paraworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahahahahahahah whaaaat du skojjar xD

2011-02-22 @ 14:43:38
Postat av: KattaStrofen

Den bilden var ju söt! :D Sicken lyx under arbetstid alltså. Ha ha ha!

2011-02-24 @ 02:51:21
URL: http://hestia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Najri: Jag menade inte på just dig. :) Jag la upp bilden på dig för att du bad mig :D Kommer inte lägga upp bilder på någon om inte de vill det eller ger godkännande :)

Katta: Visst var den söt. Lite lyx i all misär är man väl värd? :)

2011-02-24 @ 04:20:46
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...