Sticker snart iväg.

Japp, klockan 8 bär det iväg till Skåne. Min pojkvän fyller år på söndag så jag ska ner och fira honom. Fast just nu är han på klassfest så därför åker jag lite senare. :) Något jag inte alls har något emot. Rätt skönt att köra bil när det är mörkt och det är nog ganska lugnt på motorvägen ner då också.


Men, jag har ett tidsinställt inlägg tills imorgon så det kommer inte vara helt dött här. Sen får vi se om jag kan mobilblogga lite när jag är där nere. Om jag kommer ihåg det.

Trevlig helg allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Rinki

Jag tycker också att det är mysigt att åka bil på kvällen, däremot så kör jag inte eftersom jag inte har körkort.



Sv: Ja, den kollektionen var supersnygg, jag hade inte sagt nej till läderbyxorna och det, dessvärre så är jag rätt kort så byxorna sitter inte alls vidare bra då. Sedan så hade jag inte sagt nej till jeansjackan, men jag kände att jag inte kunde lägga ned hur mycket pengar som helst, hehe.



Sweet Chili Chipsen tycker jag är supergoda också, men jag gillar Grill också. Potatischips är gott (lättsaltade) men tycker att OLW's är så tunna...det blir mest smulor för mig. Gillade vickningschipsen tidigare som Estrella har, men sedan jag för något år sedan fick reda på att jag var laktosintolerant, så kan jag inte äta dem och många chips försvinner, eftersom det är spår av mjölk och andra mjölkprodukter i dem :(.

Jag gillar också chokladgodis, men de åker ju dessvärre bort de med eftersom jag är laktosintolerant. Äter nappar istället :).



Jag älskar High Fidelity, men Fever Pitch fastnade jag inte lika mycket för. Men om du gillar Nick Hornby så rekommenderar jag starkt: Juliet, Naked; A Long Way Down och How To Be Good. De är så sjukt bra, speciellt Juliet, Naked.



Jag kommer att vara hos mina föräldrar 23-24 på kvällen, sedan åker jag till min pojkvän (där jag bor) och sedan den 25:e åker vi tillsammans till mina föräldrar för att fira min farmor som fyller år då :) det blir mycket tätt inpå.



Roligt att din pojkvän fyller år, hur gammal blir han? Vad har du köpt för present?



Kram

2011-12-16 @ 21:28:07
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Sandra

Svar: Jag älskar verkligen Göteborg. Intervjun den gick bra så nu väntar jag på beskedet på måndag, ska bli kul! :)



Det är verkligen skrämmande det där, usch! Jag vet inte hur många gånger jag var ute med mitt ex och han fick nån knäpp i huvudet och skulle bråka med killar. Det fanns ingen anledning till det men han blev skitförbannad varje gång. Det är bara ursäkter jag menar vi har alla blivit sårade någon gång men det ger ingen ursäkt till att vara otrevlig eller ännu värre psykiskt eller fysiskt våldsam!



Nej klibbigheten är bättre, då halkar man i alla fall inte och håller sig stående.



Det är snyggt med franskt dock, mycket snyggt och fräscht. Dödskallar låter nice.



Absolut, tycker det är härligt när någon vågar vara lite speciell det är mycket roligare än alla stela typer som finns runt om i landet. Det är verkligen så men jag vill att folk ska vara lite mer som de är när de är fulla när de är nyktra och lite mer som när de är nyktra när de är fulla haha. Nej men du fattar.. hade varit trevligt om folk snackade lika öppet när de inte drack! Ja Göteborg känns supermycket mer öppet verkligen.



Jag tycker kontakter är ganska viktigt när det kommer till jobbsökande nuförtiden. Vet inte om jag tycker det är rätt, för man ska komma in på vad man presterar inte för vem man känner. Så tycker jag också att det är, man har MER att bevisa om man blivit rekommenderad. Tycker med att det är fel att det ska vara så som sagt, meriterna ska vara det som talar men tyvärr är det så det ser ut nu.



Du har så rätt så, det är i princip samma sak som att säga att man mår bra när man inte gör det. En refelx samtidigt som jag antar att det blir en omedveten skam i att saker och ting inte är så bra men varför visa upp det för alla? Det blir bara jobbigare, mer frågor etc. Det känns bra att ha pratat med honom direkt sådär, att ha det gjort och ändå träffa honom men det var också jobbigt för han ser så.. jag vet inte, liten ut. Tror han tappat nästan 10 kilo bara senaste månaderna och det syns ganska tydligt att han mår väldigt dåligt vilket är "roligt" då jag hela tiden hört från alla att det går så bra för honom nu medan jag ser direkt att det går sämre än han erkänner. Vi har alltid sett rätt igenom varandra. Nej tjata får man ingenting för och jag känner att jag behöver lite utrymme och jag tror han är beredd att ge mig det i och med att jag ändå varit schysst mot honom och gett honom chansen att säga vad han vill, vad han tycker. Då vill jag att han ska lyssna på mig med.



Det är ju så, även om de bryter mot lagen finns det tyvärr x antal kryphål att slinka ut emellan och de brukar vara ganska så bra på det där, de vet ju om att de gör fel. Det där med moraliska fel är ju jobbigt dock! Haha ja vilket rättsysstem vi har alltså :P



Internet är en bra men också farlig väg att ta om man känner sig ensam. Man ska ändå tänka sig för ordentligt. Jag tror inte heller det funkar i längden men det kan absolut vara en början till att träna upp det sociala. Haha en tråkig stalker? :P Låter något det. Min är mest.. ja, stalkig!

2011-12-16 @ 22:30:09
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...