Snart dags för sängen...

Nu är klockan lite över ett och för ovanlighetens skull ska jag inte sitta uppe i tre timmar till, nej jag ska gå och lägga mig. Imorgon blir det kanske full rulle och då måste man ju vara uppe någorlunda i tid. Ska ta ett låååååångt bad imorgon, packa klart det sista och sen vänta på att min älskling ska komma hem och hämta mig!


Men det har varit full rulle idag med. Har gjort en massa udda saker faktiskt. Jag har:


*Rensat ut min garderob och insett att jag har hela 3 exakt likadan Solitude t-shirtar. Vad gör man inte för att sponsra sin brors band va? Har även 3 Converse-tshirtar, 8 par Converse och 3 olika linnen med abstrakta tjej-ansikten på. Attan!

*Målat mina naglar i ett lila leopardmönster, blivit förbannad på mig själv för att jag inte kan komma ihåg att ta kort på naglarna INNAN jag penslar på genomskinligt överlack och försöker jag efteråt så glänser naglarna så mycket att man inte ser färgerna och mönstret på fotona! Så det får ni tyvärr inte se!

Ungefär så här ser mina naglar ut,
fast inte lika snygga. Bilden är lånad
från www.luuux.com


*Jag har tvättat gardiner. Ett par gardiner faktiskt. Enbart! Och det är inte så att jag ska använda dem heller utan det är till någon annan. 


*Jag har INTE ätit en enda kaka fast det står tre stycken på ett fat på bordet som jag skulle kunna äta upp i ett nafs annars! Kakmonstret sover!

Och nu ska faktiskt kakmonstret sova på riktigt också! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...