Gissa vart jag ska!!

På lördag ska jag iväg, för första gången denna sommaren! Jag brukar åka hit varje sommar och oftast flera gånger men i år har jag helt enkelt inte hunnit mellan alla resor och allt jobb.

Här får ni ledtråd nummer 1:

Jag kommer vara ordentligt fastspänd, men det är också för min egen säkerhet och för att undvika hemska fall.


För svårt?
Här är en bild som kanske hjälper er på traven.

HA HA HA, trodde ni jag skulle döpa bilden till vad det egentligen är så trodde ni fel!

Den som gissar rätt får ingenting, den som gissar fel får heller ingenting men den som inte gissar alls är en tönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte på solitude spelningen?

2011-08-29 @ 18:00:37
Postat av: Jenny

Tyvärr, I wish I could, men vi ska göra den här resan jag ska på för en vän som fyller år. Sen är det tyvärr lite för långt att åka :( Jonne ska ju tillbaka till Skåne dagen efter så vi kan inte sova över där heller.

2011-08-29 @ 18:47:19
URL: http://paraworld.blogg.se/
Postat av: Åsa

Skulle känna igen de där goa bilarna vart som helst. Liseberg min vän! Hälsa grattis till IA också, vet att hon längtar efter detta!

2011-08-29 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...