10 år tillbaka i tiden!

Idag träffade jag Kim, en vän sen typ 15 år tillbaka! Fick en sån underbar nostalgikänsla när jag gick iväg till kiosken för att träffa honom. För 7-10 år sedan spenderade vi i stort sett varje dag under sommaren med att träffa hela gänget vid kiosken för att sen dra vidare och spela basket eller bada eller vad vi nu skulle hitta på. Fjortistiderna återupplevt :)


Mycket ändras genom åren men jag tror många saker fortfarande består, även om de flesta vännerna har spritts åt olika håll i landet. Kiosken är ändå alltid medelpunkten när vi samlas igen.

EDIT!

Jag har även fixat inläggen från Kolmården och Turkiet så att bilderna fungerar där igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...