Spådoms-lekar!

Jag fick ett mail nu i natt med rubriken "Rolig lek". Det var från min kompis Katta så jag borde vetat bättre, men ändå öppnade jag det och tänkte, varför inte?

Leken heter Slump-spådom!  

Slumpspådom går ut på att man får ett antal frågor om framtiden som får sina svar genom Wikipedia. Man går in på Wikipedias hemsida och trycker på länken Slumpartikel! Då kommer en helt random artikel upp och uppslagsordet kommer bli ditt svar på första frågan. Sen trycker du en gång till för svar nummer 2 och så vidare.

Fuska inte nu och slumpa fram nya tills du får ett roligare svar utan välj det första som kommer upp. Var ärlig! Och länka dina svar till wikipediasidan!

1.       Vad kommer mitt nästa husdjur heta? Hiromi

2.       Vad kommer min nästa dröm handla om? Norges Schackförbund

3.       Om jag skaffar ett rockband vad kommer de då heta? Duck City

4.       Vad kommer vår första hit heta? Sara Torsslow

5.       Vilket intresse kommer min framtida maka/make ha? Norska mästerskap

6.       Vad händer mig om exakt en vecka? Kristoffer Appelquist

7.       Vad kommer mitt första barn heta? Šokci

8.       Vad gör jag om 10 år? Hydrolift

9.       Vad kommer jag syssla med när jag blir pensionär? Very large telescope

10.   Vad borde jag ge mer uppmärksamhet åt? Tom och Jerry

12.   Vad kommer jag att jobba med senare? Skedkniv

13.   Vad kommer ha störst betydelse i mitt liv? Donnybrook-Balingup Shire

14.   Vad bör jag undvika den närmaste tiden? Palmsöndagen

15.   Vad kommer jag att kunna tjäna mycket pengar på? Roms Olympiastadion

16.   Vad kommer vara betydande när jag träffar mitt livs kärlek? Katolska Folkpartiet

17.   Vad ska jag ha som lyckomaskot? Anders Baasmo Christiensen

18.   Hur kommer min karriär att se ut? Finnstugorna

19.   Hur kommer min nästa älskade visa sitt intresse och få mig på fall? E.M.D   xD

20.   Hur kommer min nästa sommar att se ut? Algebraisk ekvation   (låter spännande)

21.   Vad kommer vara viktigast för mig om 1 år?
Marinförvaltningen (ännu mer spännande

22.   Vad kommer jag bli ihågkommen för? Gråräv

23.   Hur ser andra på mig nu? Fender Stratocaster

24.   Hur kommer min syn på livet att vara i framtiden? Nampula (provins)

25.   Vad händer efter att jag svarat på alla dessa jobbiga frågor? Frukterianism

Vad dumt det kan bli! Och vad dummare det kommer bli! Ser fram emot att se om Kattas svar blir lika dumma som mina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...